sometimes I felt like a pregnant women

after 3 months of marriage, actually I am all ready from first trying. hehehehe

saya selalu baca tentang pregnancy. itu lah yang jadi penyebab kenapa saya rasa saya pregnant padahal sebenarnya pre-menstrual syndrome je. keinginan ada baby dalam perut sendiri tu memang tinggi. seronoknya kalau nanti dapat rasa baby kicking dalam perut. 2-3 hari sebelum waktu period saya ni, saya paling nervous. saya harap saya tak period.

tapi lansung takde tanda2. tapi dont worry, saya tak give up! malahan saya seronok merasakan saya tengah pregnant kononnya!

berat saya naik sedikit sejak berkahwin ni.mungkin sebab selalu makan malam lewat. kalau lepas makan tu perut memang memboncet. tapi tak malu dah nak lepaskan sebab sebelum ni saya cover2 jugak. incase kalau orang tanya saya cakap jelah saya pregnant.

saya harap saya pregnant. semoga berjaya!

No comments: