Indonesia #10









do you see the happy me? 

ini sekitar Tangkuban Parahu pada hari kedua aku di Bandung. ini salah satu tempat wajib pergi kalau ke Bandung. ada mitos pasal tempat ni. tangkuban tu maksud dia terbalik, parahu tu maksudnya perahu lah. taktahu mitos dia macam mana, aku tak amik port sebab tengah jakun masa tu (hahaha) kat sini aku jumpa ramai warga asing termasuk dari Malaysia sendiri. nothing much can I say. teruja. sebab kat Malaysia takde tempat volcano ni. memang jakun. dan pada hari akan datang, aku taknak ke sini lagi sebab aku nak ke Surabaya, menawan Gunung Bromo.
yeeehaaaaa!

3 comments:

hanaahmad said...

waktu aku ke sana, Tangkuban Perahu sedang aktif dan dilarang didekati. aku sempat pergi tapak gunung berapi Kawah Putih. Harap nanti dapat ke sana pula :)

Rusa said...

if God will. then nanti kita ke Bromo! :D

ghost writer said...

best kannnnnn!