Perkara rawak #999

sebenarnya macam ni lah,
kalau hidup ni senang sangat takde nya orang susah.

macam nilah, let say aku nak beli kereta, aku tanya pendapat kau.
since kau tahu kerja aku bukan best sangat sampai dapat gaji best best,
kau suggest kereta kereta luar jangkaan dengan kemampuan aku dan bila aku sangkal pendapat dan aku cakap aku mampu milik kereta buatan Malaysia je dan kau hekkk eeleeehhhh kan aku bagitahu aku kelemahan kereta kereta buatan Malaysia ni dan sekaligus aku membuuuuuto kan kau kau jangan marah aku bila kau sendiri tak pernah drive dan paling memalukan tak reti drive kereta lansung dan cuma punya lesen motor yang masih dalam PEMERHATIAN so lebih baik kau tak payah bagi cadangan apa apa yang menampakkan orang ada pelajaran macam kau ni bodoh belaka.

dan seterusnya kalau kau rasa hidup kau rasa susah sangat sampai kau rasa give up aku mohon kau pergi gantung diri. 

jangan lupa bayar hutang orang.
tu je.

sekian.

2 comments:

Y said...

kalau kereta malaysia pun bukan dia bayrkan tiap2 bulan.

pegi jahanam la cibai. aku pernah kena jgk mcmni. hahaha

Rusa said...

memang pergi jahanam! setan! hahahaha