Fuuuuuuuuuuuu....


masa keluar dengan boyfriend masuk bookstore hari tu, memang rushing sangat cari buku sebab ketagihan membaca aku ditahap melampau. gila! tapi cari punya cari punya cari, boyfriend suggest buku ni. kata dia, cover dia cantik mesti cerita best. aku marah dia bila dia cakap macam tu tak semestinya cover buku cantik cerita dia best. aku letak balik buku dia amik. tapi memandangkan buku tengah sale, memandangkan aku tak boleh amik buku kedua dengan harga lebih dari 40 ringgit, memandangkan trip jakarta bulan 2 nanti, aku pujuk jugak hati aku amik buku ni sebab memang covernya cantik.
tanpa baca sinopsis, aku target buku ni buku seram sebab aku tak suka love story.
tapi tulah, terpengaruh jugak aku. imaginasi aku juga begitu.
salahkan boyfriend, sebab prediction dia tersangat menarik.

*kenyit-kenyit mata*

No comments: