Jun 8;11:09PM

aku tidak pernah meminta-minta untuk sampai ke sini, sampai ke jangka hayat ini. pernah juga aku harapkan tiada aku untuk meraikan ini. sekarang sama ada aku suka atau tidak, aku terpaksa.

namun masih, selamat hari Jun 8. semoga bisa menjadi pembunuh, semoga akan ke Rusia, semoga untuk segala-galanya. ada suka yang cuma sekecil kuman dan ditambah duka bertimbun-timbun.

buat apa hidup?
apa motif kehidupan?
apa babi kena sambut kelahiran tak dipinta?
apa benda hidup tu?
hidup ke?

4 comments:

dochi said...

nak cakap
'jangan cakap merapu!,
kau teruskan hidup dan
jgn fikir kenapa kau mesti terus
hidup. enjoy!'

Rusa said...

ya aku sedang teruskan hidup. tak siapa boleh tak teruskan hidup sebab belum mati. lagi, dah mati pun kena hidup juga. apa tu hidup?

Asfa said...

Hidup tu... Datang la KL. Come come.

bobok said...

hidup itu percaturan kau dgn tuhan.
sama ada kau jadi manusia yg di amanahkan mahupun kau pelanggar suruhan.



entah.layan kan ajar pentas dunia walau kau letih jadi pelakon nya